از آنجا که مکاتبات اداری یکی از کارآمدترین ابزارهای تعاملی برای هر سازمان و شرکتی است که نسبت به برقراری ارتباط موثر با دیگر سازمانها و نهادها سرمایهگذاری کرده است ، طراحی سربرگ و ست اداری از اهمیت فراوانی برخوردار است. به بیان دیگر مکاتبات اداری از اولین تعاملات موثر برای تبادل افکار، اطلاعات و آگاهیبخشی به مخاطبین است. از اینرو، نحوهی ارائه و ظاهر بصری آن در کنار رکن مهم دیگر یعنی رعایت آیین و اصول نگارشی میتواند هر سازمان موفق را در رسیدن به اهداف مورد نظر، یاری بخشد.
شکل ظاهری صحیح و حرفهای مکاتبات اداری میتواند شما را در ذهن مخاطب در همان وهلهی اول به عنوان سازمانی معتبر و متعهد، ثبت و ماندگار کند.
همانگونه که گفته شد این شکل ظاهری تحت عنوان هویت بصری هر سازمان نمود کرده و میتواند در قالب یک ست اداری که شامل پاکت نامه، سربرگ، کارت ویزیت، یاددادشتهای کوچک و …. است جای گیرد. هر کدام از اقلام ست اداری به صورت یک ابزار تبلیغاتی عمل کرده و شما را به مخاطبین مورد نظرتان معرفی میکند. هنگامی که از مکاتبات اداری با سایر سازمانها، شرکتها، کارخانجات و …. جهت انجام امور تجاری و اداری استفاده میکنید با برخورداری از ست اداری مناسب و رعایت چند نکتهی اساسی مربوط به آن قادر خواهید بود تا حس تعهد کاری، اعتبار بالای تجاری و حرفهای بودن خود و سازمانتان را در مخاطبین ایجاد کنید.
بنابراین ما در این مقاله نکاتی از ست اداری را مورد بررسی قرار میدهیم که موجب حرفهای بودن مکاتبات هر سازمان و بهبود تعاملات او با دیگر سازمانها میشود.
اداری ,ست ,مکاتبات ,سازمان ,میتواند ,کرده ,ست اداری ,مکاتبات اداری ,هر سازمان ,را در ,اداری از
درباره این سایت